Bernd van den Thillart van Today’s Milk is in gesprek met Jeroen de Graaf, CEO Ematters Benelux. Jeroen sprak op Beyond Creativity, hét evenement over de relatie tussen data, technologie en creativiteit. Hier sprak hij over het onderwerp data en datastrategie en waarom dit zo belangrijk is voor jou als organisatie.
De continue innovatie van onze digitale wereld, zoals de opkomst van web 3.0, daagt organisaties uit om hun data en touchpoints nóg beter te organiseren. Het in beeld hebben hiervan, en de customer experience daarop aanpassen, is essentieel.
De markt en samenleving eist namelijk verdere data democratisering, data-veiligheid en privacy. Hierdoor zijn owned-data, een goede relatie en engagement met de consument een voorwaarde vandaag de dag en cruciaal voor het succes van morgen.
Wat brengt de toekomst op het snijvlak van marketing en data science? Welke gevolgen gaat data decentralisatie hebben op de manier waarop we klantprofielen vormen? Hoe moeten we omgaan met de Customer Intimacy strategie’? Maar bovenal, welke data heb je echt nodig om ook jouw processen te optimaliseren? Anders ga je het niet redden in 2025.
Wil je geïnspireerd worden, luister dan naar onze Spotify podcast: