CASES

  • Werkzaamheden voor Opel Nederland, België en Luxemburg
  • Creatie landingspagina met enquête
  • Integratie landingspagina d.m.v. iFrames
  • Opzetten, inboeken en optimaliseren van display inzet
  • Externe mailings
  • Opzetten, inboeken en optimaliseren van Facebook en Twitter advertising
  • Concept
  • Automatisering via AdWords UI (CPC/CPA, Bid rules, A/B-testen)
  • Bid management middels een bid tool (mid/long tail)
  • Geautomatiseerde tool “Zonvakantie beschikbaarheid” op de website en in de AdWords-campagne, gebaseerd op XML informatie
  • Na een uitzending van vtwonen op televisie wordt er direct een e-mail uitgestuurd naar fans met daarin een overzicht van de getoonde producten, de specificaties en de mogelijkheid om die te bestellen
  • Mail is voorzien van ‘smart’ images waarin de verschillende producten in één enkele images apart klikbaar zijn
  • Geheel nieuwe, uitgebreide campagneopzet
  • Problemen m.b.t. conversiemetingen opgelost
  • Strategisch en technisch SEO-advies
  • Regelmatige analyses en optimalisatie
  • Selligent geïmplementeerd
  • Koppeling met Microsoft Dynamics
  • Database opschoning
  • Advies over data en processen
  • Schrijven stored procedures
  • Meer dan 5 jaar partners
  • Ondersteuning van verschillende titels en tientallen nieuwsbrieven
  • Ondersteuning van twee verschillende platformen
  • Bouw en implementatie van nieuw datamodel
  • Opleiding en training personeel TMG
  • Advies over eCRM
  • Migratie van marketingplatform
  • Creatie landingspagina met enquête
  • Integratie landingspagina d.m.v. iFrames
  • Opzetten, inboeken en optimaliseren van display inzet
  • Externe mailings
  • Opzetten, inboeken en optimaliseren van Facebook en Twitter advertising