CASES

Werkzaamheden voor Opel Nederland, België en Luxemburg

Creatie landingspagina met enquête

Integratie landingspagina d.m.v. iFrames

Opzetten, inboeken en optimaliseren van display inzet

Externe mailings

Opzetten, inboeken en optimaliseren van Facebook en Twitter advertising

Concept

Automatisering via AdWords UI (CPC/CPA, Bid rules, A/B-testen)

Bid management middels een bid tool (mid/long tail)

Geautomatiseerde tool “Zonvakantie beschikbaarheid” op de website en in de AdWords-campagne, gebaseerd op XML informatie

Na een uitzending van vtwonen op televisie wordt er direct een e-mail uitgestuurd naar fans met daarin een overzicht van de getoonde producten, de specificaties en de mogelijkheid om die te bestellen

Mail is voorzien van ‘smart’ images waarin de verschillende producten in één enkele images apart klikbaar zijn

Geheel nieuwe, uitgebreide campagneopzet

Problemen m.b.t. conversiemetingen opgelost

Strategisch en technisch SEO-advies

Regelmatige analyses en optimalisatie

Selligent geïmplementeerd

Koppeling met Microsoft Dynamics

Database opschoning

Advies over data en processen

Schrijven stored procedures

Meer dan 5 jaar partners

Ondersteuning van verschillende titels en tientallen nieuwsbrieven

Ondersteuning van twee verschillende platformen

Bouw en implementatie van nieuw datamodel

Opleiding en training personeel TMG

Advies over eCRM

Migratie van marketingplatform

Creatie landingspagina met enquête

Integratie landingspagina d.m.v. iFrames

Opzetten, inboeken en optimaliseren van display inzet

Externe mailings

Opzetten, inboeken en optimaliseren van Facebook en Twitter advertising