EMATTERS IS EEN MARKETING AUTOMATION BUREAU WAARBIJ DE DRIEHOEK KLANT, MEDEWERKERS EN PARTNER ERVOOR ZORGT DAT ER SYNERGIE IS OM OPEEN PRETTIGE MANIER TE GROEIEN EN TE INNOVEREN. “WIJ WERKEN MET EEN MOOI TEAM VAN MENSEN MET ALLEN DEZELFDE DRIVE.”

Met de hoge notering in de Emerce top-100 prijzen we ons gelukkig. Je mag trots zijn dat dit je wordt gegeven door marketeers en experts in de markt”, zegt Wouter Theijsmeijer, Founder en Owner Ematters.

Jeroen de Graaf, Managing Director Ematters: “Ons succes begint bij onze mensen: mensen met het Ematters DNA, zoals we het intern noemen. Als Wouter en ik nieuwe mensen aannemen, kijken we of ze qua betrokkenheid, communicatie en openheid bij ons passen. In de Ematters familie worden onze mensen op soft en hard skills getraind en krijgen ze ook tijd om zich qua kennis en kunde te ontwikkelen. Het leuke is dat ze het volgen van de opleiding ook in hun teams doen. Samen werken en samen leren maakt dat ze excelleren. Daarom zetten we graag een aantal van onze toppers op de voorgrond.” 

Robbin: “Ik werk nu al ruim twaalf jaar bij Ematters. De beweging in de markt blijft me intrigeren. Marketing automation is een mooi woord, maar het is nog mooier om het te realiseren. Als developer ben ik voortdurend aan het optimaliseren met partners zoals Copernica, Salesforce en Selligent, want de middelen veranderen continu, net als de consument.”

Linda: “Naast mijn development werkzaamheden ben ik als coördinator verantwoordelijk voor alle werkzaamheden binnen de servicedesk. Dit vraagt zeker wat van mijn oplossingsgerichtheid en planning, maar dat geeft me juist weer energie om samen met mijn team alles in goede banen te leiden. Even sparren met de developer of het vier-ogen-principe toepassen om de kwaliteit te waarborgen vind ik erg mooi om te doen.”

Daniel: “Als Commercieel Directeur ben ik dagelijks in gesprek met klanten en andere organisaties over de uitdagingen die er spelen binnen de wondere wereld van marketing automation. Er is nog zo veel te winnen binnen deze branche. Iedere uitdaging vraagt om een eigen antwoord. En het geeft veel energie om telkens weer tot een aanpak op maat te komen. Samen met het team helpen wij organisaties om hun doelen te realiseren. Het werken met zoveel specialisten is echt geweldig.” 

Vivian: “Ik ben het centrale aanspreekpunt voor onze klanten. Ik vertaal onder andere de vraag van de klant naar een concrete opdracht voor developers, om het project vervolgens succesvol te realiseren. Het gaat met name om consultancy vraagstukken die ik met het team en de partner goed kan beantwoorden. Je kunt me echt wakker maken voor complexe vraagstukken; het geeft me zoveel energie om die met onze gezamenlijke kennis op te lossen.” 

Niels: “Ik ben sinds kort verantwoordelijk voor het eCRM-team. Een van de redenen om de stap naar Ematters te maken was de grote groep experts. Ik ben onder de indruk, want in werkelijkheid is deze groep nog beter en gemotiveerder dan ze zelf al uitstralen. Met veel energie werken we dagelijks aan uitdagende projecten voor onze klanten, maar ook structureel aan onze eigen ontwikkeling. Fijn om te ervaren dat Ematters mij de gelegenheid geeft om mijn eigen persoonlijke en inhoudelijke skills te blijven ontwikkelen.”

Chantal: “Sinds vorig jaar november ben ik als Campaign Developer begonnen bij Ematters. Vanaf dag één ben ik in een warm bad terechtgekomen waarin samenwerken een groot goed is. Ondanks deze coronasituatie zijn we betrokken bij elkaar en werken we samen aan uitdagende projecten.” 

Michel: “Ik werk nu ruim vijf jaar voor Ematters. Of ik een complexe datakoppeling wil realiseren of optimaliseren? Ja, graag! Het is een must-have voor de beste campagnes. Data helpt ook om processen te automatiseren en daar houd ik van! Hierbij werk ik nauw samen met onder andere PRDCT en Selligent. Ook een duidelijk beeld van welke data je nodig hebt oftewel een ‘golden profile’ is van groot belang!”  

Jeroen: “Je leest het: de onderlinge samenwerking en die met de klant en partners is essentieel voor de Ematters-dynamiek. De teams werken zowel aan internationale als nationale projecten voor onder andere Domino’s, PSA Groupe, Prénatal, State of Art Menswear, Vrije Universiteit en SPN.” 

Wouter sluit af: “Deze markt is altijd in beweging. De komende tijd zal AI de lat verhogen voor klanten en voor ons. De eisen zullen persoonlijker worden en dat vraagt om engagement. We zullen met minder middelen meer moeten bereiken. Gelukkig doen we het samen!”