Kennis is er om te delen. Met die gedachte delen we onderstaande items ter inspiratie en informatie. Mocht je hier nu meer informatie over willen ontvangen of een keer een personal event, laat het ons graag weten dan plannen we wat met jou of jullie in. Alvast veel leesplezier toegewenst.
Artificial intelligence en machine learning zijn de buzzwords in de wereld van data. Ze lijken garantie te bieden op conversie. Niets is minder waar, stelt managing director Jeroen de Graaf van Ematters. ‘Het begint met een visie op hoe je die data wilt inzetten. Wat is je bestaansrecht?’
De term ‘hyperengaged customer’ duikt steeds vaker op. Maar bestaat die klant eigenlijk wel? Of is dat vooral een wens van marketeers?
Het Golden profile, een essentieel onderdeel van je Data Strategie. Waarom eigenlijk?
Namens expertgroep Data as fuel for successful Customer engagement vertelt Daniel meer over hoe je data kunt verzamelen en gebruiken. Met een aantal praktische tips en voorbeelden van onder andere Prénatal en Zalando.
Word jij een 'Gen Z expert'? Bekijk onze Webinar over Generatie Z in samenwerking met Selligent.
Het is oud nieuws dat elke organisatie de klant centraal wil stellen en een customer central approach wil voeren.
Met de nieuwe release van Apple’s iOS15 en MacOS Montery krijgen eindgebruikers de mogelijkheid om de zogeheten ‘Mail Privacy Protection’ in te schakelen.
iOS15 en MacOS Montery hebben de optie voor 'Mail Privacy Protection'. Wat is dit, welke impact heeft dit op tracking en wat betekent dit voor marketeers?