Kennis is er om te delen. Met die gedachte delen we onderstaande items ter inspiratie en informatie. Mocht je hier nu meer informatie over willen ontvangen of een keer een personal event, laat het ons graag weten dan plannen we wat met jou of jullie in. Alvast veel leesplezier toegewenst.
Wouter en Jeroen waren te gast in het radioprogramma Let’s Talk Business. Hier vertellen ze uiteraard over de business, maar vooral ook over hun persoonlijke visie en ambities. Luister snel de aflevering terug!
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Apple producten zijn er maar weinig klanten die een auto kopen op de dag dat deze is geïntroduceerd aan het grote publiek. Maar, hoe zorg je ervoor dat klanten toch voor jouw automerk in de rij staan?
In het vierde deel van de Podcast werpen Wouter en Jeroen een blik op de toekomst: hoe gaan technologische ontwikkelingen onze business beïnvloeden?
Onderzoek toont aan dat strategie een gunstig effect heeft op een bedrijf; voor zowel grote bedrijven als MKB. In het derde deel van de podcast vertellen we over hoe we het OGSM model inzetten om doelen te bereiken.
Hoe creëer je een open bedrijfscultuur, waarbij iedere werknemer in zijn kracht staat? In het tweede deel van de New Business Radio podcast vertellen Wouter en Jeroen je er alles over.
Pssttt, hebben jullie ons voorbij horen komen op New Business Radio? Luister snel het eerste deel van de podcast terug, waarin Wouter Theijsmeijer en Jeroen De Graaf vertellen over het belang van kwalitatieve data
Met behulp van marketing automation en het slim inzetten van data weet Kinepolis miljoenen bioscoopliefhebbers aan zich te binden, in elk land en in elke gewenste taal. Ben je benieuwd naar hoe dit in zijn werk gaat?
Focus en een duidelijke visie op je data – ook wel de Golden Profile – is voor Het Concertgebouw een must om verschillende doelgroepen te bereiken. Hoe een oud gebouw en moderne marketing automation elkaar ontmoeten.
Effectieve en inspirerende campagnes kun je alleen maar samen bedenken. Een mooie uitdaging, gezien onze klanten en developers niet altijd dezelfde taal spreken. Benieuwd naar onze rol hierin?