Wat zijn de gevolgen van het verdwijnen van de zogenaamde third party cookies, en welke kansen biedt dit aan adverteerders? In dit webinar duiken we dieper in deze kwestie.
Elke lead is van waarde: het toepassen van de juiste vervolgactie op het vertoonde gedrag is de kunst die je als marketeer moet beheersen. Meer weten? Lees snel verder!
In een post-cookie, privacy-first tijdperk is de vraag: hoe kunnen adverteerders nog effectieve online campagnes inzetten? Gaan we terug in de tijd? Of zetten we stappen vooruit?
Wouter en Jeroen waren te gast in het radioprogramma Let’s Talk Business. Hier vertellen ze uiteraard over de business, maar vooral ook over hun persoonlijke visie en ambities. Luister snel de aflevering terug!
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Apple producten zijn er maar weinig klanten die een auto kopen op de dag dat deze is geïntroduceerd aan het grote publiek. Maar, hoe zorg je ervoor dat klanten toch voor jouw automerk in de rij staan?
Onderzoek toont aan dat strategie een gunstig effect heeft op een bedrijf; voor zowel grote bedrijven als MKB. In het derde deel van de podcast vertellen we over hoe we het OGSM model inzetten om doelen te bereiken.
Elke lead is van waarde: het toepassen van de juiste vervolgactie op het vertoonde gedrag is de kunst die je als marketeer moet beheersen. Meer weten? Lees snel verder!
In een post-cookie, privacy-first tijdperk is de vraag: hoe kunnen adverteerders nog effectieve online campagnes inzetten? Gaan we terug in de tijd? Of zetten we stappen vooruit?
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Apple producten zijn er maar weinig klanten die een auto kopen op de dag dat deze is geïntroduceerd aan het grote publiek. Maar, hoe zorg je ervoor dat klanten toch voor jouw automerk in de rij staan?
Met behulp van marketing automation en het slim inzetten van data weet Kinepolis miljoenen bioscoopliefhebbers aan zich te binden, in elk land en in elke gewenste taal. Ben je benieuwd naar hoe dit in zijn werk gaat?
Focus en een duidelijke visie op je data – ook wel de Golden Profile – is voor Het Concertgebouw een must om verschillende doelgroepen te bereiken. Hoe een oud gebouw en moderne marketing automation elkaar ontmoeten.
Effectieve en inspirerende campagnes kun je alleen maar samen bedenken. Een mooie uitdaging, gezien onze klanten en developers niet altijd dezelfde taal spreken. Benieuwd naar onze rol hierin?
Hoe vaak zitten klanten écht te wachten op een e-mailing? Denk niet: welke mensen kan ik benaderen met dit aanbod? Maar: met welk aanbod kan ik deze mensen raken?
CDP’s en DMP’s: welke zet je in en waarvoor? Inzicht in data is van doorslaggevend belang om de hyperconnected consument te bereiken. Het begint met een eenduidig doel in de ... Meer lezen CDP’s en DMP’s: welke zet je in en waarvoor?
Artificial intelligence en machine learning zijn de buzzwords in de wereld van data. Ze lijken garantie te bieden op conversie. Niets is minder waar, stelt managing director Jeroen de Graaf van Ematters. ‘Het begint met een visie op hoe je die data wilt inzetten. Wat is je bestaansrecht?’