Succesvolle organisaties hebben niet alleen goede ideeën, maar zijn ook in staat deze uit te voeren. Een goede strategische planning speelt hierin een cruciale rol. Het OGSM model (Objectives, Goals, Strategies, Measures) biedt de structuur om de strategische planning in te kleuren. Maar, wat houdt dit model precies in? Jeroen en Wouter vertellen je er in het derde deel van de New Business Radio podcast alles over.
Podcast 3/4: Het OGSM model
- admin
- | 19 februari 2020
Meer kennis
E-mailmarketing krijgt van marketeers niet altijd de waardering die het verdient. Dat is jammer en onterecht, stelt oprichter Wouter Theijsmeijer van Ematters. Bedrijven focussen volgens hem nog te veel op...
Namens expertgroep Data as fuel for successful Customer engagement vertelt Daniel meer over hoe je data kunt verzamelen en gebruiken. Met een aantal praktische tips en voorbeelden van onder andere Prénatal en Zalando.
Word jij een 'Gen Z expert'? Bekijk onze Webinar over Generatie Z in samenwerking met Selligent.