Succesvolle organisaties hebben niet alleen goede ideeën, maar zijn ook in staat deze uit te voeren. Een goede strategische planning speelt hierin een cruciale rol. Het OGSM model (Objectives, Goals, Strategies, Measures) biedt de structuur om de strategische planning in te kleuren. Maar, wat houdt dit model precies in? Jeroen en Wouter vertellen je er in het derde deel van de New Business Radio podcast alles over.
Podcast 3/4: Het OGSM model
- admin
- | 19 februari 2020
Meer kennis
E-mailmarketing krijgt van marketeers niet altijd de waardering die het verdient. Dat is jammer en onterecht, stelt oprichter Wouter Theijsmeijer van Ematters. Bedrijven focussen volgens hem nog te veel op...
Artificial intelligence en machine learning zijn de buzzwords in de wereld van data. Ze lijken garantie te bieden op conversie. Niets is minder waar, stelt managing director Jeroen de Graaf van Ematters. ‘Het begint met een visie op hoe je die data wilt inzetten. Wat is je bestaansrecht?’
De term ‘hyperengaged customer’ duikt steeds vaker op. Maar bestaat die klant eigenlijk wel? Of is dat vooral een wens van marketeers?