Maak shoppen slimmer

Thuiswinkel.org uitgelegd

Thuiswinkel.org is vooral bekend van het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk dat op veel online retail-websites zichtbaar is. Dat keurmerk geeft de consument een vertrouwd en veilig gevoel, maar Thuiswinkel.org biedt hun leden meer waarde dan het keurmerk alleen.

De explosieve groei van de online retail sector brengt verantwoordelijkheid met zich mee. Daarom zet Thuiswinkel.org in op veilig, verantwoord en duurzaam ondernemen om online winkelen voor toekomstige generaties consumenten mogelijk te maken.

Van data en kennis naar impact, innovatie en invloed

 

De e-commercesector beschikt over immense hoeveelheden aan data(bronnen) en kennis en biedt daardoor een berg aan kansen. Met behulp van innovatie en de juiste kennis kan de sector shoppen verbeteren én verduurzamen: van productontwerp tot inkoop en van verpakken tot transport.

 

De propositie van Thuiswinkel.org is gericht op het verwezenlijken van duurzame en klantgerichte oplossingen die niet alleen het winkelen aangenamer maken, maar ook bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. Daarbij bieden ze ruimte en kansen om samen met de markt nieuwe projecten op te zetten.

Ematters & Thuiswinkel.org

Na jaren van vruchtbare projecten met Shopping Tomorrow, een onderdeel van Thuiswinkel.org, zijn we inmiddels ook aan de met de data en de e-academy module van Thuiswinkel.org. Tevens zijn we Thuiswinkel.org Business Partner. 

Het certificaat is via deze link in te zien.